martedì 15 novembre 2016

SWOT - Analyysi

Strenghts - Weaknesses - Opportunities - Threats

VAHVUUDET

1- Haluan oppia uusia asoita jatkuvasti. En lopeta edes stressin alla, vaikka minusta tuntuu niin, että edes maailma on katoamassa. Tiedän tavoitteitani ja pyrkin keihittämään itseani koko ajan.

HEIKKOUDET

2- Olen liian emotionaalinen ja herkä. Lian herkästi minua itkettä. Pienistä asoista murehtelen helposti. Minä en pidä, kun tapahtuu ympärilläni ja ympäri maailmaa vääriä asioita. Olen ujo tuntemattomijen ihmisteen kanssä ja kauhuissa puhumaan heidän edessä.

MAHDOLLISUUDET

3- Tartun mahdollisuuksiin, kun ne tulee elamassani. Odotin pääsyä tähän kouluun vuoden verran. Minulle kerrottiin, että minun suomen kieli ei ollut tarpeeksi hyvä ja ensimmäisessa hakussani epäonnistuin. Muutaman kuukauden kuluttua osalistuin projektissa. Projektin kautta minulle anettiin mahdollisuuden opiskella udestaan sitä, mitä minua kiinnosta. Projektin opettajat autoivat onnistua siihen.

UHAT

4- Kosmetologin alalla on paljon kilpailijoita, mutta minun projektini on erilainen ja innovatiivinen!

Nessun commento:

Posta un commento